خوش آمدید

جستجو

تبلیغات





نکات مهم در بدنسازی فوتبال

    نکات مهم برای شروع تمرینات بدنسازی

    1-    آمادگی های بدن برای ی فوتبالیست مانند پی و پایه یک ساختمان بزرگ است که هر چقدر قوی تر باشد استحکام و قدرت اسکلت ساختمان میباشد.

    2-    باور داشته باشید که با تمرینات گام به گام سریعتر به پیشرفت رسیده و از پر تمرینی و بدون برنامه تمرین کردن جدا" خودداری فرمایید.

    3-    هرگز در تمرینات خود از آستانه درد عبور نکنید .

    4-    تمرینات خود را همیشه با گرم کردن شروع و با سرد کردن به اتمام برسانید

    5-    اساتید علم تغذیه معتعقدندکه 70% آمادگی های بدنی مربوط به تغذیه مناسب است.

    6-    در پایان هر تمرین حداقل پنج دقیقه تمرینات ذهنی ( تمرکزی ) را انجام دهید تا مروری  بر حرکات و سختی های تمرین خود داشته باشید .

    7-    در ساک ورزشی خود همیشه کمی از وسایل کمک های اولیه داشته باشید .

    8-    در تمرینات بخصوص فصل گرما یک بطری نوشیدنی محلول 5% شیرین با طعم لیمو داشته تا پس از هر بیست دقیقه یک لیوان از آن بنوشید و برای آخر تمرین حداقل یک کیک یا سیب و موز میل بفرمایید


    این مطلب تا کنون 6 بار بازدید شده است.
    منبع
    برچسب ها : تمرینات ,تمرین ,داشته ,داشته باشید ,تمرین حداقل ,
    نکات مهم در بدنسازی فوتبال

تبلیغات


    محل نمایش تبلیغات شما

پربازدیدترین مطالب

آمار

تبلیغات

محل نمایش تبلیغات شما

تبلیغات

محل نمایش تبلیغات شما

آخرین کلمات جستجو شده

تگ های برتر